یاران آخرالزمانی
یاران آخرالزمانی
سنگری از سنگرهای دفاع از اسلام ناب و انقلاب اسلامی و دست نوشته ها و خاطرات
نوشته شده در تاريخ شنبه 12 شهريور 1390برچسب:, توسط جواد علی گلی |

خبرگزاری فارس: فعالان ضدجنگ در آمريكا در نظر دارند تا در دهمين سالروز حوادث يازده سپتامبر در آمريكا تظاهراتي را در اعتراض به نژادپرستي و اقدامات ضداسلامي صورت گرفته در كشورشان برگزارکنند.

به گزارش فارس، بسياري از مردم آمريكا از جمله فعالان ضدجنگ در اين كشور قرار است در راهپيمايي اعتراض آميزي كه در دهمين سالروز حملات يازده سپتامبر در آمريكا برگزار مي شود، حاضر شوند. 
 
 "سارا فلاندرز" مدير "مرکز اقدام بين­المللي" (International Action Center ) در آمريكا راهپيمايي روز 11 سپتامبر را كه امسال در دهمين سالروز حوادث اين روز برگزار مي شود، واکنش به سازمان­هاي نژادپرست و ضد اسلامي در آن کشور دانسته است.

سارا فلاندرز از مديران "مرکز اقدام بين­المللي" روز پنج­شنبه (10 شهريور، اول سپتامبر) در گفت­وگو با بخش آمريكاي وب سايت شبکه پرس تي­وي ضمن اعلام اين خبر تصريح کرد: راه­پيمايي که قرار است روز 11 سپتامبر برگزار شود، "واکنشي است به سازمان­هاي نژادپرستي جناح راست افراطي که عليه يک مرکز اسلامي در منطقه استقرار مرکز تجارت جهاني بسيج شده­اند."

فلاندرز افزود: همانند تظاهرات ضدنژادپرستي سال گذشته (2010 ميلادي) که تظاهرات بسياري از مردم را در مخالفت با سازمان­هاي نژادپرست درپي داشت، ما طرح مشابهي را براي امسال نيز در نظر داريم که در آن نيروهاي بسيار زياد، اعم از مسلمان و غيرمسلمان حضور خواهند داشت تا ضمن حمايت از برخورداري همه از حق زندگي با منزلت همراه با احترام، بر درخواستي واحد مبني بر اشتغال و عدالت تاکيد کنند و به هرگونه نژادپرستي، تفرقه و تعصبات ضد اسلامي، پاسخ منفي دهند.

اين فعال آمريكايي همچنين تصريح کرد: تاکيد بر وحدت، مخالفت با جنگ، درخواست براي عدالت و احترام به همه مردم، واکنشي بسيار مهم است به پيام نفرت و تفرقه ، به ويژه پيام مطرح در 11 سپتامبر است؛ پيامي که بارها و بارها از آن به عنوان بهانه براي جنگ­افروزي در عراق، افغانستان ، ليبي و نيز گسترش جنگ­ها عليه بسياري از افراد، عليه حملات هواپيماهاي بدون سرنشين در پاکستان، سومالي، يمن و غيره استفاده شده است.

وي با اشاره به اين گونه­ مسائل، افزود: اين حرکت در واقع رويدادي است که نه تنها بر وحدت تاکيد دارد، بلکه عليه هرگونه جنگ­افروزي و بي احترامي که اين جامعه شاهد آن است، قد علم مي‌كند.
 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.